Still alive

Usch, vilken huvudvärk jag hade imorse.
Knappt att jag vågade lyfte huvudet från kudden, det var flera år sen jag upplevde det så.
Klockan var väl runt 14-15 när den släppte sitt djävulska grepp om mitt lilla arma huvud.
Jag har varit RIKTIGT seg hela dagen och jag känner mig mörbultad till tusen.

Shit vilken kväll :) och dag :)
Jag tror jag bara lyckas med festandet nu förtiden. Förra lördagen och nu denna.
Jag tror jag ska undvika dönickar fester och fortsätta på detta sköna spår :)

Ett band som spelade igår kväll, jag dansade så mycket att mina svarta skor blev gråa och min fot började värka igen.
Då dansar man kanske lite väl hårt ;) haha
De heter Orginal High Five, de finns ute på Spotify och visst låtarna är bra där.
Men deras live uppträdande är fan så mycket bättre :)
Det var hålligång hela jäkla spelningen och man slutade inte dansa bara för att man knappt kunde stå.
Man fortsatte tills man kröp till drickat sen ;) haha

Det hände mera saker där än bara det där bandet, det var poesi, rapp och graffitimålning på deras baksida och lite trixs på skateboard-rampen. Samt trubadurer lite var stans :)
Det var inget gäng som söp skallen av sig enbart för att supa ner sig utan, deras mål var att ha så kul som möjligt så länge som möjligt och umgås med massa människor.
Det var det som var det bästa, jag har tröttnat lite grann på att supa mig redlös och hoppas på det bästa dagen efter.
Det kanske har med åldern att göra men jag bryr mig inte.
Jag vill bara ha kul och det gör ingenting att alkoholen skippas längre.

Jag kommer lägga upp lite bilder imorgon.
Jag har verkligen ingen ork att stöka runt med kameran nu.

Men jag garanterar att ni får se bilder imorgon under dagen :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0