Robbans fest

Igår vid 15 så kom jag på mig själv :)
Robban ska ju ha 30 års fest, så jag som inte kunde gå ordentligt, tänkt mest åka dit och bara vara några timmar sen hem och sova och försöka rätta till alla mina värkande delar.
Men jag stannade kvar till 20 i 3 ungefär och det känns ju i ryggen idag och nacken.
Jag kunde inte slappna av heller då stolarna var extremt dåliga att sitta på.

Jag hade kul iaf :)
Men 3 dagars är inte något jag tänker göra om på länge.
Det var tillräckligt jobbigt förra hösten då jag kunde köra 4 dagars och ändå gå i skolan. Men jag var riktigt dö efter dem dagarna också :)

Det kommer säkert komma upp bilder från gårdagen och jag är inte så jätte stolt över mitt straff som jag fick då jag förlorade frågetävlingen om Robban :)
Det var surt som satans.

Nu ska jag försöka resa mig igen och kanske få något litet att äta.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0