Nytt försök

Idag försöker vi fixa håret :)
Har folk tråkigt om nätterna?
De har tedensen att ringa mig mitt i natten då jag verkligen inte är vaken :)
Det är inte alltid jag vaknar av signalen, så man kan inte förvänta sig ett svar varje gång ;) inte ens under dagarna...

Det regnar idag också och jag vill hitta på något, men jag känner mig även kräsen så det kan inte vara vad som helst :)

Okej, får se vad som händer nu. Mamma ringde precis och meddelade att hon kan inte följa mormor till stan idag.
Så jag får hoppa in istället, inte riktigt vad jag hade tänkt mig.
Men ja,ja... får ta det som det kommer helt enkelt.

Så det blir att klä på sig då...

Det känns som en dag till går åt fanders... man får väl se...

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0