nja, någorlunda bra iaf

Okej, det var väl en någorlunda bra dag.
Det var inte världens höjdare att följa med till stan, men lite egen tid med mormor är aldrig fel :)
Såg lite snygga killar som gjorde att man inte dog av tristess ;)
Även såg något snyggt på ICA när jag var dit en snabbis för att köpa melon, det slutade med att jag köpte melon, choklad, tandborstar och cigaretter till morfar.
En fjärdedel av melonen är redan i min mage :D hehe

Jag hann även med en tupplur på några timmar :)
Det var skönt, sen väcktes man av att mamma och lillebror med Molly rusar in i lägenheten.
Det efterföljdes av en sockerkick från en munk.
Så jag är definitivt vaken nu :)

Funderar om jag ska ta och kika på en film ikväll och bara ta det lugnt.
Eller så blir det en bok och lite skön musik, får väl se vad som händer.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0