Misslyckanden

Ja, att slinga håret gick inte så bra idag.
Jag hade verkligen inte humöret uppe för att umgås med folk även om det är mamma.
Mötte Sandra en snabbis vid ICA efter att jag hade solat, men jag orkade inte ens bryr mig så speciellt mycket då.
Tyvärr gumman.

Jag har inte humöret uppe, jag lyckades bli lite gladare en sväng eller åtminstone inte seg.
Det var när snälla lilla Peter ringde och retade mig i någon timme :)
Han är fan den dummaste, klantigaste och största idioten som jag känner men fan vad han kan få mig att skratta och må bra igen :)
Tack gubben, och du kan glömma det du alltid vill ha av mig ;) haha
Tur att jag har en vän som du :)

Nu sitter man och försöker trösta sig med ett fat med äppelskivor och skön musik.
Jag ska nog inte se filmer, jag blev jätte besviken på mig själv efter ha sett filmen "Life as we know it".
Det var en riktigt dum film, den är bra, men får en som är singel att känna sig misslyckad.

Jag tänker tillbaka på vad jag har varit med om förr, jag har haft 4 seriösa förhållanden och jag har fortfarande inte hittat rätt. Samt jag var ju väldigt nära på att gifta mig en sväng.
Jag, Therese Karlsson var nära att gifta mig!!
Kan ni tänka er det??
Jag har lite minnesluckor från den tiden, så jag brukar glömma bort det.
Eller så förtränger jag det, jag vet verkligen inte vilket som är värst.
Så att upptäcka sådant då man verkligen inte har en bra dag från början gör bara att den skjuter i sank ännu mera.

Jag hoppas på att mina böcker kommer in imorgon eller på tisdag för jag kommer få ont om tid att få till Latinuppsatsen om inte böckerna kommer i tid.
Det känns som redan nu att jag kommer fira midsommar hemma i år, jag hade några planer på att åka till Eskilstuna med gumman.
Sen blev det lite små planer på att ersätta den första planen med att följa med familjen till mammas kille i dalarna.
Men även det kommer nog gått åt intet, för hur ska jag hinna??

Men jag och Sara möttes vid ICA här om dagen och blir det så att jag stannar kvar i Tierp så kanske vi käkar middag ihop och har det lite mysigt iaf :)
Det blir väl några glas vin och sen får man hoppas på att det finns något bra att se på teve ;) haha

Nej, nu ska jag käka upp äpplena och sen struntar jag i allt och kryper i säng och hoppas på en bättre dag imorgon :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0