Massös?!

Jag verkar ha blivit det, man kanske ska lägga till det som en sommarutbildning nästa sommar ;) hehe
När jag själv behöver hjälp så ber jag ju Swee, men jag får väl sluta med det sen.
Stackarn, han ska inte behöva dras med mig ;) haha

Idag blir det att rätta till Knuttes rygg vid lunchtiden ungefär(när hon vaknar alltså)
Sen funderar jag på att hitta på något skoj.
Kanske en cykeltur någonstans...
Man kanske ska ta med sig badkläder utifall då, jag brukar ju få knasiga idéer för mig då jag är igång :)

Jag var så lycklig igår kväll... min lilla älskling sov hos mig hela natten :)
Alltså katten :) Han har inte varit och myst med mig på jag vet inte hur länge.
Till och med nu så ligger han i mitt knä och gosar.
Men det blev en chock då han hoppade upp i mitt knä först, jag har liksom inga långbrallor på mig utan shorts.
Så han ISKALLA tassar fick mig att skratta av chock :) haha

Undrar om jag kommer skratta åt döden också? ;) hehe

Nu ska man väl försöka få i sig lite frukost och kanske läsa lite läxor innan Knutte vaknar :D

TT

p.s. hur ser er dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0