Knuttes student :)

nu är det gymmet som gäller :)

Sen så kommer Sandra(älsklingen) till mig runt 11 och sen vid 12 så springer Knutte ut.
Hon tar studenten idag :)
Hon har blivit så stor :)

Det blir sen att fika med henne lite grann, sen så är det dags att göra sig redo för att jobba på bilbingon ikväll.
Jag ska egentligen jobba nästa vecka, men jag bytte med Ingrid för hon skulle på studentmiddag ikväll och jag ska ju på konsert nästa vecka så det känns skönast att byta :)

Så det blir att jobba lite ikväll :) men helt okej för min del.
Nu är frågan bara om de nya mikrofonerna fungerar, vi skulle ha haft nya redan på premiärdagen.
Men då var inte att fixat. Men nu ska den funka tycker jag.
Morfar snackade om att det inte funkade på en högtalare förra gången.
Undrar om det är fixat nu?

Nej, nu ska jag byta om sen så blir det att kämpa hårt någon timme eller så där :)

TT

Kommentarer
Postat av: putte

Kan meddela att de nya grejorna inte funkar än... Lite problem

med räckvidden, du får stå ut ett tag till... :-)

2011-06-01 @ 09:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0