Jobb :)

Ja, jag har pratat med Ali nu idag och har fått mitt schema nu :)
Jag kommer jobba fredagar, lördagar och söndagar.
Imorgon så har jag förflyttat mitt arbetspass för jag ska ju äta lunch med Sara, så jag behöver inte börja förrän kl. 16, men kör då till 02 på natten istället :)
Jag kan tänka mig dessa tider, för jag har då hela veckorna fria för studierna och så.

Så pojkar och flickor, ni kan glömma att jag festar ihop med er i sommar under helgdagarna :)
Jag kan väl festa till på lilllördag istället om jag vill :)

Så midsommar kommer jag jobba hela tiden och plugga däremellan, så fan ni får se till att ha extremt kul för min del också :)
Medans jag tar hand om fyllhundar och hungriga gäster hela helgen :)
Vill ni ha fyllekäk så kom och käka hos oss på Brorsans :)
Så har jag något att skratta åt ;)

Nu ska jag fortsätta med latinläxorna så de är klara tills på lördag natt.
Det ska lämnas in innan 23.59 på lördagen. Jag slutar 21 på lördag så jag hinner kika en extra gång på det innan jag skickar in det :) hehe

Ska försöka fixa bra skor till helgen annars får jag dras med foppatofflor eller något.
Eller så kör jag på mormors idé :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0