ja, ni vet hur det är...

...man planerar att inte göra så jätte mycket.
Men det slutar med massa små grejor i slutändan :)
Ingen fara för min del :) Jag har haft jätte kul ju :)

Det började med att Knutte kom hit då jag klev ur dusch, jag hann få på mig underkläder, tack och lov :)
Sen blev det massa tjatter och vänta på att Sandra skulle komma in till Tierp.
Sen så var vi över till Moniques och kikade lite grann.
Jag var ju ute efter ett par nya jeans och ett par shorts.
Jag har alltid haft en slags skräck över att bära shorts eller kjol.
Men Knutte hade ett par jätte fina shorts och jag har vant mig med tanke på att ha sådana.
Så nu köpte jag ett par och jag är kär :)


Som ni ser så kunde jag inte låta bli skor denna gång heller :)
Men jag har äntligen hittat skorna(svarta) som jag har letat efter sen början av april.
Så det var ett måste, de vita var mitt första par i den modellen, får se om det är min stil :)

Efter Moniques så blev det att sitta och käka munkar och sockrade dounats på en Fredners torg och sen en kartong jordgubbar på det :)
Sen så åkte Sandra vidare till Gävle för klassträff och jag och Knutte började jaga skor :)
Hon behövde skor för att hon hade bara foppa tofflor.

Hon hittade ett par likadan som jag och hon blev lika kär i den som jag är i mina :)

Så vi är lite lika nu ;) haha

Sen blev det att färga Knuttes utväxt och blev jag bjuden på mat av underbar Åsa och lite fika efteråt :)
Vi hann även med en snabb sväng över till 2 av Swees fruar så Knutte kunde låna silverschampoo för att få bort lite av det gula i håret :)

Kom precis hem från att titta på Korpen fotboll och det blev 2-1 till motståndarlaget :S
Jag har visst ett jäkla temprament ;) haha

Nu ska jag vidare till Knutte och så får vi se om vi cyklar till Trollsjön(bergstäkten) och badar.
Men Knutte cyklade ihop med en dam på vägen från Törme och klämde foten.
Så vi får se :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0