Inget vettigt...

Ja, man har redan sett massa klagomål på värmen ute på facebook.
Vi verkar älska att klaga vi svenskar, aldrig nöjda med något.
Jag gillar heller inte värme helt och hållet, men den är här nu och den är faktiskt skön i vissa lägen.
Blir det för jobbigt så finns det en dusch eller så skaffar man sig en fläkt eller varför inte en AC.
Man kan även åka iväg och bada :)
Det finns massa lösningar.

Idag så ska jag ta mig till morbror och jobba lite grann sen blir det läxor tills det är dags att jobba på bingon vid 17-18.

Jag har inte så mycket annat planerat idag, ska väl käka frukost nu och förhoppningsvis så har blommorna på baksidan överlevt värmeböljan på morgonen.
Får vattna dem 2 gånger om dagen för att de inte ska dö ut totalt :) hehe

Ne, jag har verkligen inget vettigt att skriva idag. Det kanske kommer :) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0