Honey I'm home

Shit vilka roliga dagar jag har haft med snorvalpen Peter :) haha
Åh, Eric Clapton var fan bäst.... vill ha mera!!!

Det började med att Peter orkade ta sig hit i tid i tisdags och då stack vi ner till stugan och bara struntade i alla människor och ders skvaller här i Tierp.
Fan vad skönt det var att ligga på bryggan och göra absolut ingenting, nästan det bäst som hände under de här dagarna.
Myggen hittade oss tyvärr sen, det blev att ta sig tillbaka till huset och där blev det soffläge i varsin soffa på altanen till 12 på natten.
Jävligt varmt var det, när vi stack in så var det 21 grader fortfarande ute.
Tur att man inte behöver vara blyg inför Peter för det gick verkligen inte att sova i nattlinne den natten, men jag lyckades hålla lakanet rätt hela natten så inte allt syntes ;) haha

Dagen efter blev det att sola en stund tills vi gav upp och åkte hem till Tierp för att duscha av oss lite grann :)
Sen en bilfärd till stockholm, närmare bestämt Hässelby, där hans kompis Dallas bor.
Det blev att byta om för Peters del, för hundraelfte gången och fixa håret lika mycket :)

Sen så bar det iväg in till stor stockholm(lärt mig ett nytt uttryck) och leta någonstans att äta.
Käkade kinamat och drack vatten som en jäkla elefant.
Sen så var visst klockan tillräckligt för att vi skulle ta oss till globen.
Och jag lyckades lära Peter att vara laglydig, medan han nästan lyckades lära mig att vara olaglig :) haha
Vi fan tjattrade hela tiden, det var tyst då vi sov eller inte var med varandra för tillfället :) haha

Eric Clapton, fy fan vad jag njöt av konserten.
Det bästa som jag någonsin har hört på länge, det var sån där skön musik med en jävligt härlig stamning i hela globen.

Efteråt så gick vi och käkade, eller Peter käkade.
Han fan äter hela tiden och går aldrig upp, jag funderar om han har mask i magen eller något ;) hehe
Sen så fick vi äntligen sova, vi sa att vi skulle komma tillbaka strax efter 11 på kvällen, men vi var där vid halv 1.
Lite fel beräknat kanske ;)

Idag så var han en duktig kille och lagade frukost, havregrynsgröt. Han kan om han bara vill :)
Sen var jag JÄTTE snäll och masserade hans rygg och axlar så han inte hade så ont.
Det händer inte så ofta att jag är snäll mot honom, så jag tänkte vara det lite grann iaf :)

Sen så har jag tagit mig hem från Stockholm också, utan några incidenter :)
Jag måste fan vara världsbäst :D

Det blev en kall dusch och sen en glass med Knutte och sen titta på när hon lagade mat åt gubben sin.

Nu blir det att ta det lugnt en stund och komma ihåg att dricka vatten så man inte dör av uttorkning ;) hehe

TT (ursäkta svordomarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0