Händelserik dag/dagar

Imorgon kommer det hända grejor.
10.15 så ska jag med lill missen till veterinären och få veta vad det kan vara för fel på hans öron.
Sen blir det att snabbt kasta sig hem och byta om för att jobba på prov på Brorsans hela dagen :)
Det ska faktiskt bli riktigt kul, men jag är lite nervös...
Jag har inte jobbat på en resturang på 3 år :)
Så det gäller att tänka ordentligt denna gång :) haha

Men det kommer nog gå bra, det gör väl inget om det inte funkar som ett väloljat maskineri på första dagen :)
Det som jag verkligen har tur med är ju att jag är snabblärd, och tack och lov för det :)

Idag trodde jag det skulle bli ännu en slödag.
Men jag har varit lite överallt.
Gymmade imorse, käkade glass med syrran och sen köpte vi lite hårfärg.
Sen klippte jag henne så hon ser lite vettigare ut ;)
Sen så fick jag vet att Knutte fick en "härlig" allergichock utav alla som kände sig duktiga och skulle klippa gräset samtidigt.
Följde med henne till akuten och det löste sig tack och lov.
Sen var vi över till henne en stund och käkade mat och mumsade på chokladmousse och vispgrädde.
Jag fick verkligen ont i magen efteråt, jag har inte tillräckligt stor mage för att få plats med allt det dära :) hehe
Sen blev det korpen fotboll, vi håller såklart på Brödraskapet :)
De vann med 4-0 idag mot Benknäckargänget.
Jag tror de har en match kvar, om jag har uppfattat allt rätt.

Nu ska jag fixa ordning allt för morgondagen så jag orkar att stå på benen hela dagen :)
Det blir nog en snabbvända till Hemköp imorgon bitti för att köpa en sallad till lunchen.

Orkar jag imorgon kväll så kommer jag väl sammanfatta dagens äventyr då :)
Annars får ni hållas :) hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0