Halvdöd och längtar :)

Det blev lite sent igår kväll/natt.
Knutte och jag skulle kika på film, det tog sin lilla tid innan film skrälle ville gå igång :)
Det blev Sällskapsresan SOS om jag uppfattade det rätt :)
Knutte somnade runt mitten av filmen, jag ville inte störa henne då hon inte sov någonting natten innan :) haha
Det är svårt att få någon att låsa deras dörr när ingen ville svara mig ;) haha
Knutte snackade en sväng med mig men jag fattade inte ett djota av vad hon sa, mackor, mackar, nackar eller jag inte vad.
Hon skrattade då jag sa jag fattar inte och sen sov hon direkt igen :) haha
Undrar om hon pratar i sömnen?? ;)

Nu blir det att göra ordning sig lite grann och sen kila iväg och träna en stund :)

Idag runt 2 så ska jag få träffa Anna :)
En gammal jobbarkompis till mig och jag får se om hon tar med sig lill tösen sin Linnea :)
Jag har inte träffat Anna på över ett år och det är för långt tid då vi fan var varje dag då vi jobbade ihop.
Hon hade en heltidstjänst medan jag hade en tjänst på 65%, men hade så många extra pass att jag nästan översteg 100% varje månad :)
Det var tider det, saknar de lite grann. Speciellt arbetskamraterna och de boende som bodde där då :)

Men jag ska för sjutton plugga arslet av mig så jag inte behöver gå tillbaka till skolan igen senare.
Kanske för någon härlig tilläggskurs eller något annat som jag tycker är roligt :) hehe

Solen är framme idag, man kanske kan bada idag?!
Har försökt med det sen i måndags och fortfarande inte lyckats :) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0