God morgon världen!

God morgon världen. :)
Det är konstigt, jag vaknade vid 6 första gången och jag var besviken på mig själv för jag har ju möjligheten att sova längre, men lyckades inte.
Men på något vänster så lyckades jag runt halv 8 att somna igen :)
Det blev 1,5 timme sömn till då :D

Nu är det dags att vakna till ordentligt och plugga lite latin :)
Jag glömde meddela det igår, men jag har fått böckerna :D
Alla latinböcker, förutom en tilläggsbok, men den kan jag vara utan ett tag till.
Sen vet jag inte om de gjorde fel eller hur det vart för jag fick inte boken Folkhälsokunskap, men det står att den skulle vara med i paket.
Ska ringa dem strax och höra hur det ligger till.

Synd att Gud pissar på oss idag, för jag hade tänkt mig sitta ute idag och pluggat :)
Det får väl bli en annan dag då :)

Ali har inte ringt ännu, men det är kanske tidigt ännu. Samtidigt så har jag inte så bråttom :)
Jag har ju läxor att ta itu med också :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0