Glass i stora lass?!

Glass i stora lass :)
Ska käka glass med lillsyrran idag vid 13, har försökt fått ut henne länge nu.

Sen fick jag ett mail imorse om att ett av paketena är skickade nu och jag hoppas verkligen att den kommer idag.
Men det känns som att jag får vänta någon/några dagar till.
Jag kanske ska ringa projektledare(som jag hatar att prata med) och fårga omk hon kan skjuta upp min studieplan lite till.
Jag vill inte prata med henne :S
Men måste väl om jag ska lyckas på kursen.
Får se hur jag gör...

Jag vet inte alls vad det har varit för fel på mig, somnade runt 12 inatt och vaknade vid 4 pigg som en mört.
Knutte hade skrivit någon timme innan och hon kunde heller inte sova.
Skrev med henne men lyckades somna om igen, men det var mera som en dvala än någon riktig sömn.
Nu här vid 7 gav jag upp.
Varför har jag haft en sådan konstig natt? Jag brukar inte ha problem att sova.
Kan det bero på tuppluren igår eftermiddags? Det gör det säkert :)

Nej, ska väl försöka käka lite frukost och se tänkte jag röra mig mot gymmet vid 9 och få upp flåset lite mera :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0