Fredag innan lördag

Är det en självklarhet?
Tänk om världen går under ikväll, då finns det ingen lördag.

Usch, vilken knasig tanke :) haha

Idag blir det lugnt för min del. Tänker verkligen inte anstränga mig mer än nödvändigt.
Det har fan varit fullrulle sen i fredags förra veckan nu, visst jag hade måndagen som en lugn dag.
Men det var svårt när man inte kunde röra sig.
Men nu är man bra i ryggen och nacken så det gäller att undvika dåliga soffor och att headbanga i framtiden ;) haha

Jag har suttit och uppdaterat mig på mina online-spel och fan vad kul jag har haft det.
Det har hänt massa saker och jag har verkligen saknat dem till tusen.
Visst vi har aldrig träffats i verkligheten, men attans vilka bra vänner man har ändå där :)
Man måste nästan vara med där för att förstå :)

Nu blir det att bara vara och försöka få ordning på alla tankar.
Det har hänt SÅ jäkla mycket den senaste veckan att jag behöver fundera lite grann.
Speciellt på hur jag vill ha det med vissa grejor och hur jag ska vara mot vissa människor.
Ska jag ignorera vissa eller inte...
Ska jag låta mig känna det jag känner eller ska jag hetta till och skita i allt och alla...

Det finns mycket i mitt huvud nu och jag vet inte hur jag ska göra med allt.
Därför behövs denna "tänkar-dag"

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mig ska du väl inte skita i ??? :O ;D haha

2011-06-10 @ 11:31:58
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0