Första natten...

... som jag har sovit dåligt pga värmen.
Därför känner jag mig lite små trött, så tack och lov för en kort dag på jobbet :)

Sen ikväll så ska jag gå på bio, det verkar inte bli någon som känner att de kan följa med.
Syrran hade väl kunnat, men hon har precis köpt en ny telefon så har nog inte råd.
Men det gör inget jag har varit på bio själv förr :)
Jag har tedensen att göra saker själv, visst är det kul med sällskap, men ibland vill jag inte ha någon med mig.
Idag hade det inte skadat att ha någon med sig, men man kan inte få allt här i världen :)
Bion börjar 20.45 så jag har några timmar att försöka slå dö på innan dess :)
Kanske ska kika på rean på Moniques och Englunds skor ;) hehe

Nej, nu ska man göra sig redo så man klarar av att vara bland matos i några timmar :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0