Första juni

Ja, idag blev det studentfirande :)
Knutte var så underbar och skrek för fulla muggar hela dagen :D hehe
Vi var och fikade med henne nere på Makrillen med hela hennes släkt :)
Jag käkade nog lite för mycket, men värt det :)

Sen blev det att kasta sig iväg till bilbingon för att jobba lite grann :)
Vi åker ju alltid dit så tidigt, idag var det många som var där tidigt.
Så jag skippade allt och gick och la mig i bilen och sov en timme istället :D
Men jag kunde ha fortsatt sovit för jag fick inte göra ett piss inne idag.
Ingen som vann hos mig, är jag otursförföljd eller??
Det är ju andra gången nu...

Nu blir det att mysa framför en underbar film och bara andas ut lite grann :)

Hoppas alla har haft en underbar dag och kväll.
och GRATTIS till alla studenter :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0