Förbannad...

Asså ursäkta men får man bli förbannad???
Jag har fortfarande inte fått något svar från den där projektledaren på Hermods.
Jag tycker det är väldigt svårt att plugga på en kurs när jag inte har en lärare eller något material.
Inte ens information om vilket material jag ska ha så illa är det.
Skrev ännu ett meddelande till henne nu på morgonen och får då ett autosvar där det står att hon är på semester till den 7:e... JIPPI!!!!
Hon kunde inte ha svarat på det andra mailet som jag skickade tidigare i veckan eller??

Okej, jag är lite arg helt enkelt. Det är nästan så att jag ringer dit och ber dem skriva av mig och jag ringer sen Medlearn och fixar en annan kurs hos dem.
Där dem faktiskt har ordnat allt till mig för mina kurser under sommaren.

Jag blir lite less helt enkelt, jag som verkligen vill läsa Latin och så strular dem till det som fan... usch, vad arg jag känner mig.



TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0