Filmkväll :)

Jag har haft filmkväll och det har varit härligt.
Jag har sett 3 filmer, frågan är nu om jag ska se den sista också innan jag somnar ;)
Troligen väntar jag med den till imorgon, killen på videobutiken sa att jag fick till på söndag för att se dem.
Undrar varför, jag strecktittar ju på filmer :)
Men då kan jag kanske kika på dem igen :D hehe

Idag har inte mycket hänt.
Jag vet en snabbis ut och hämtade en till bok som hade kommit, sen blev det en tupplur(2timmar).
När jag väl vaknade så var jag extremt hungrig och pizzasugen :)
Så jag fick med mig Knutte, för sjutton heller att jag kan äta en hel pizza :) haha
Sen hyrde jag filmerna.

Min dag har varit lugn så att säga och skönt har det varit :)
Men jag kryper i säng nu, ska försöka komma ihåg att ringa Peter imorgon, jag skulle ringa honom efter att Arkiv X hade slutat. Men missade det med en nästan en timme :D haha.
Jag kanske får bättre minne under natten?! ;)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0