Fartfylld och smått irriterande...

Ja, idag så trodde jag att det inte skulle hända så mycket.
Hade bara trott att jag skulle jobba och försöka slå lite dö tid däremellan.
Men icke sa picke...
Efter städningen hos morbror så följde jag med Knutte till stan för att hämta hennes plånbok.
Hon hade råkat glömt den kvar på tåget här i förrgår.
Men när vi kommer dit så är den inte där och de säger att den har skickats vidare till polisen då.
Efter mycket stönande och så inser vi att vi verkligen måste gå till polishuset... blä säger jag bara.

Väl där så har de heller inte plånboken och de säger åt oss att ringa upplysningen och ta reda på vart fan den kan ha tagit vägen.
Den här lokföraren som skulle lämna in den hade sin telefon avstängd så det gick inte att få tag i henne.

Till slut ger vi upp och åker tillbaka till Tierp, så vår lilla snabbis in till stan blev inte så lyckad som vi hade hoppats på.
Lokföraren skrev till mig då jag satt på bingon och jobbade och berättade då att hon hade lämnat den till en kollega som ska ha lämnat den på Tierps kontoret...
Lite jobbigt inte sant... förhoppningsvis så ligger den kvar där för en tripp till stan vill iaf inte jag ta om det inte är säkert att den är där.

Jag har iaf jobbat på bingo, så ni kanske listade ut där :)
Jag har även köpt nya skor idag, men denna gång är det en stor investering då jag ska ha dem när jag arbetar på Brorsans.
De kostade 900kr så fan om de är dåliga eller går sönder, då blir inte TT glad.

Nej, nu måste jag sova om jag ska orka med passet imorgon, ska jobba mellan 10-14 :)

Natti Natti :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0