En ny dag gryr :)

Ja, idag så blir det att ta det lugnt, som jag tror ;) haha
Jag har inget planerat så jag får se vad som händer.
Får se om lilla Peter kommer till Tierp, så vi kan hitta på något skoj :)
Kanske blir en sväng ner till stugan eller något annat skoj.

Jag har inte träningsvärk iaf, jag trodde jag skulle vara mörbultad idag.
Men då är jag mer tränad än jag visste :)

Vi kikade på det igår, vi har cyklat mer än 1,2 mil, vi simmade i en timme plus några minuters vila på flottarna.
Sen spelade vi fotboll och lekt i lekparken på Centralskolan i några timmar :)
Vi har rört på oss iaf :D hehe
Vi fick sällskap utav lilla Ida, det är minstingen av Zilén släktet och hon är mycket snällare :D hehe

Nu ska jag väl sy upp morbrors arbetsbyxor och sen ska jag nog ta mig en dusch.
Man luktar myggmedel från igår och det skulle nog inte skada om man duschade av sig lite från allt igår :D hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0