En jävligt minnesvärd helg :)

Alltså hur ska man beskriva denna helg?? :)
Det bäst som har hänt på länge, nästan så det slår Bandit båten :) hehe
Bandit båten var kul för sällskapet var underbart och vi hade kul, men det lilla dåliga som hände under den resan ger den en liten bismak.

Men igår alltså det var en jävligt lyckad kväll :)

Helgen började på fredagen ju ;) och det slutade med att jag hade åkte med ett par killkompisar till en bilträff, där det knappt var något folk :) haha
Sen så blev det lite öl hemma hos en av dem och så, kom väl hem till 2 någon gång :)

Lördagen började med jobb direkt på morgonen :)
Värsta är att det är ett idellt arbete så man tjänar inget på det, men man får träffa lite folk iaf :)
Sen blev det så att jag och mormor skulle ut på köpingen och handla lite grann.
Det blev sopsäckar på utförsäljningen på möbeln :) haha

Sen så skulle jag fixa ny alkohol till kvällen, lyckades hinna med det.
Samt införskaffa chips och dipp till Sebbe, Jälla och Freddan :)
Jag tror de var mer glada för chipsen och det än att jag och gumman kom ;) haha

Vi började kvällen med räkneleken igen :D haha.
Tobbe var domaren :)

Målet var att jag skulle dricka mycket, enligt Freddan iaf :) haha
Det slutade väl tror jag ;)

Det blev ett kubbspel också, vi vann ena omgången iaf :)
Jag fick ner kungen med pinnen ;) haha
Låter lite fel kanske ;) haha

Sebbe hade med sig gitarren och vi fick skön musik lite då och då under kvällen.
Han är jäkligt duktig :)

Vi försökte flera gånger under kvällen lära Sebbe att dansa, det gick så bra att jag stukade foten så att jag inte kan stödja mig på den nu :) haha.
Men vad fan, det var faktiskt lite värt det ;)

Alla vi har några slags skador efter gårdagen, inte så svåra men vi är lite klantiga på fyllan :D haha
Jälla stukade handen då han gjorde detta med stolen :)

 

Sebbe hade visst ont i ryggen imorse och Freddan ser ut som en kräfta ;) haha
Sandra är lite öm om handen då hon fick en flatsmäll på Freddans rygg :)
Vi är riktiga krigshjältar efter denna helg :D

Nu tänker jag iaf lägga mig på sängen och bara vila foten och kika på teven. Och förhoppningsvis behöver jag inte gå på toaletten för det är svårt att gå nu :) haha

Men det är defintivt en helg som vi måste göra om iaf :)

Lite bilder på krigshjältarna, det blev inte många kort :)

 

Sebbe med kameran i högsta hugg ;)

Sandra och Freddan :)

Tobbe om domare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0