En heldag

Ja, det är väl alltid heldagar, men idag så har jag storstädat lägenheten och det har tagit hela dagen.
Hoppas fan att det håller sig städat ett tag iaf :)
Ryggen är bättre, jag kan inte vrida på mig så mycket och heller inte böja mig helt ner, men nästan så :)
Nacken har också blir bättre, jag kan nästan ser min egen bröstkorg, det är ett jävla stor steg i rätt riktning tycker jag :)

Imorgon så är det Stockholm som gäller med bästa killkompisen Peter :)
Vi ska se Eric Claptons konsert och vi har fan längtat efter denna sen januari/februari :)
Så imorgon så smäller det :)

Peter kanske kommer redan ikväll om han lyckas slita sig ;) haha
Det är väl tjejen hans som lockar som vanligt :)
Får se när han behagar dyka upp ;)
Fy fan vad jag har saknat att retas med honom :)
Han är faktiskt den enda som kan ge bra repliker tillbaka, det gillar jag.
Annars kan folk lika bra vara tysta om det inte har något vettigt att säga :)

Nej, nu ska jag nog njuta av en glass om jag lyckas få plats med den i magen.
Jag har blivit lite liten i maten på sistone. Tappat suget.
Jag som lagade en sådan fin köttfärssås och klarade bara äta en lite bråkdel av en portion.
Det är illa, men jag tar väl igen mig senare ;) haha
Förhoppningsvis inte så mycket.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0