en bara vara dag

Ja, idag har man mest bara varit :)
Min dag började inte så bra som ni kanske märkte, men jag är lite rolig på den punkten.
Jag glömmer väldigt lätt varför jag var arg, så min dag började bara lite kasst.

Efter 12 så cyklade jag till Tolfta och jobbade en sväng hos morbror.
Det var jävligt skönt faktiskt, att cykla alltså, inte städa :)
Hade hellre legat på en filt och njutit av solen :)

Fortsatte städa hemma i rummet, medan jag tittade lite i smyg på syrran då hon rensade hennes säckar med tvätt, jag tror det var 6 säckar, om jag räknade rätt :) haha
Sen blev det en efterlängtad dusch och nu kom jag precis hem från en promenad med Kim.

Vad kan jag mera säga om dagen??
Jag vet inte ens vad jag ska skriva då det inte har hänt så mycket...

Jag tänker nu fortsätta i samma bana som tidigare idag, alltså bara vara :)
Så det blir en härlig bok i min underbara säng :) hehe

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0