Vilket härligt...

... väder :)
Jag myser riktigt, men att byggarbetarna kände för att väcka de döda hemma hos oss på morgonen var inte uppskattat kan jag säga.
Jag vaknade att de var några som spolade väggarna med en högtryckstvätt(hos grannen) och sen cyklade jag hem för jag tänkt att jag kanske kan sova en timme till där.
Då leker killarna på övervåningen med sina maskiner så jag funderade en sväng om jag skulle få sällskap på toaletten ;) haha

Nu ska jag och mormor iväg och handla lite grann och jag funderar starkt på att ta en tupplur medan byggarna är på lunch sen :)
Annars söker jag en lugn bostad så jag kan sova igen några timmar som jag förlorade inatt pga idiotiska drömmar :S

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0