Vad kan man göra?

På en helg? Jo, jobba en massa :)
Idag så går jag på ett 15-timmars pass vid 11... vet inte riktigt vad jag känner inför det.
Imorgon(lördag) så blir det 12 timmar på golvet och söndag så tar jag bara ett 9 timmars pass om vi lyckas bli klara till 21 :)

Så ser min helg ut, rolig va? ;)

Men efter mördarhelgen så åker jag iväg på en veckas semester :D
Vi ska hela familjen iväg till Dalarna, Falun för att vara mer exakt.
Vi åker på måndags morgon och kommer inte hem förrän på söndag nästa vecka :)

Jag ska få andas frisk luft igen och njuta av det underbara landskapet, jag älskar faktiskt Dalarna så mycket att jag vill leva som pensionär där när det är dags :)

Nej, nu ska jag kasta i mig lite frukost och sen bär det av till jobbet.
Tur att man alltid har kul med killarna/gubbarna, annars hade det varit en pina :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0