Torsdag 7/7

Det är kanske sant, jag har ingen ro i kroppen...
Jag känner för att göra saker hela tiden, inte sitta hemma och glo in i en vägg och förruttna hela sommaren.

Idag var jag i stan med Erick, vi strosa runt lite grann, fikade på Wayne's och sen jagade jag solglasögon en stund.
Kom hem med 2 linnen och ett par solglasögon :)

Sen tog vi en glass och fortsatte njuta av lugnet och verkligen göra ingenting :)
Det var bara skönt att sitta och prata och inte behöva göra så mycket.
Vi åkte hem med 20 över 5 tåget och sen så käkade jag resten av middagen från igår.
Sen bar det iväg för ett dopp i trollsjön med Knutte, Ida och Knuttes kusin Therese :)
Det var skönt att doppa sig och fjanta runt i vattnet :)

Imorgon så blir det fest på Gammelgården, vi börjar jobba imorgon bitti vid 10 så det gäller att stå i som attans imorgon så allt blir fixat tills alla kommer :)

Det är bara att komma över och ha kul med oss andra.
Inträdet kostar 150kr innan klockan 21, efter det så kostar det 180kr.
Så kom tidigt om ni vill ha mera pengar till drinkarna ;) haha

Nej, nu ska jag nog fixa ordning mig och sen så sover jag nog :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0