Stan med Erick

Idag ska jag och Erick hitta på lite skoj.
En kaffe i stan så långt har vi bestämt oss och det blir väl massa snack som vanligt.
Men det är ju det bästa också :)

Så jag inte så mycket mera att berätta nu så här på morgonsidan.
Mer än att jag har rubbat min dygnsrytm :S
Jag somnar aldrig före 12 och jag klarar verkligen inte att kliva upp tidigt längre.
Halv 10 är väl de senaste jag orkar röra mig ur sängen och det ju fan förskräckligt.
Men jag ska försöka ändra tillbaka tiderna efter helgen lite grann annars kommer jag få stora problem då vi börjar gå i skolan igen.

Nej, nu ska jag göra ordning mig lite grann så jag inte ser ut som ett troll i skallen :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0