Sommarfesten 2011

Ja, det blev en lyckad kväll för många verkar det som :)
Även en lyckad kväll för mig, men fick springa runt som fan, mellan entrén och festområdet för att städa undan och snacka med folk :)
Träffade på många härliga människor och det är ju det som gör att kvällen verkligen var lyckad :)

Lite bilder kanske?!

Festområdet

En uttråkad Therese

Nu ska ni få se ;)

Sveriges val på Jimi Hendrix

Hehe :D

Lite dragna kanske ;)

Haha :)

Jag undrar vilken sorts regndans det här är.


Jag kan berätta att jag drack ingenting igår, bara läsk och vatten :)

Det kommer upp flera bilder, men då i sommarfestens grupp på Facebook :)

Idag är frågan om jag ska orka ta mig energin till att festa ihop med alla andra.
Jag jobbar imorgon 12-22 så jag vet inte om jag orkar, just nu kan jag somna om.
Men jag kanske orkar om jag får vila några timmar till :)
Men hur kommer jag vara imorgon då?
En film i sängen med mina vindruvor lockar kan jag säga :D
Men man kanske ska röra sig mot systemet utifall det blir någonting.
Annars har jag lite dryck till veckan om jag vill hitta på något då :)
Det lutar åt det hållet nu iaf...

TT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0