Ojdå, vad det händer grejor ibland...

Ja, det har varit något varje dag.
I Tisdags så åkte vi ut till ön och det var inte så kul som jag trodde, men jag gör ett nytt försök nästa tisdag :)
Onsdag(igår) så åkte jag med Kakan till Fågelsundet(Hållnäs) och tog det lugnt, badade och grillade och sen tog vi det lite lugnt igen :)
Mot kvällen så kom Patrik dit och lyssnade på musik med oss och drack öl.
Sen lite senare ändå så kom ett annat par och umgicks med oss.
Men jag var död så jag försökte lägga mig och sova, det tog lite tid kan jag säga.
Sängen blev ockuperad lite grann :)

Nu idag så har jag badat ute i bergstäkten med Knutte och Ida en sväng och innan dess tittat på när Patrik har sågat ner massa träd och så på hans gård.

Nu har jag mer planer för kvällen, men det känns som att jag skulle behöva ta det lite lugnt.
Det händer nog inte, men man kan hoppas :)

Imorgon så börjar helgen och det betyder att jag jobbar igen :)
Börjar 10 imorgon och går av 22 så jag behöver sova inatt, det skulle vara skönt iaf :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0