Miniflytt till andra sidan järnvägen

Ja, nu har man flyttat hem till mamma för en veckas semester.
Men det kommer nog bara vara ett ställe att vara på när jag pluggar och så.
Nätterna verkar inte bli hemma längre ;) haha
Men det gör ju inget, det är mysigt och jag trivs :)
Mera får ni inte veta, men ni kanske har listat ut det ändå på sätt och vis :D

Nu ska jag käka lite mat sen blir det att klippa morfar som är i Tierp under dagen.
Ikväll blir det ön och titta på Eldkvarn och dansa lite grann :)
Hur jag ska göra med middagen vet jag inte ännu för alla står och sliter i mig åt olika håll.
Så det lutar faktiskt åt en lugn middag för mig själv nu.
Får se hur jag bestämmer närmare inpå... men jag orkar inte med att folk bestämmer åt mig.
Jag är gammal nog att fatta egna beslut, eller?

Nej, jag får se om den här skrivkrampen har lossnat imorgon.
För det har verkligen inte varit en lyckad tid för bloggandet från min sida de senaste dagarna.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0