Måndag igen då

Det är inte långt kvar tills vi börjar skolan igen.
Det är bara 3 veckor kvar, shit... Det är så mycket som jag vill göra innan dess :)
Vecka 31 så följer jag med familjen upp till Dalarna, till mammas kille, vi ska bli där en hel vecka.
Får se om jag överlever, orkar inte umgås så mycket med min familj.
Jag älskar att vara själv och slippa massa tjat varje dag från syskonen.
Men en vecka bör jag iaf överleva tycker jag :)

Ja, i fredags så slutade jag på Brorsans, jag var över till Patrik på kvällen och drack några öl och sen hamnade vi på Brorsans. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig kan jag säga.
På lördagen så åkte jag ner till stugan, det var den årliga sommarfesten där nere.
Denna gång så var vi inte så mycket med de andra i området utan, vi hamnade hemma hos oss och drack och åt gott :)
Svenne(Swees pappa) och hans fjälla och Bond-Lasse var också med.
Patrik och dem skulle komma ner, men det blev aldrig av, men det gjorde inte så mycket för jag blev lite väl berusad för att jag skulle verka vettig :)

Igår så tog jag det lugnt, var över till Patrik på kvällen och sov över som vanligt :)
Idag så ska jag ut till Bäcklösen och sen ska vi röra oss mot Schröder, för Eskilstuna gänget är här upp  :)
Man har saknat tokstollar lite grann :)

Imorgon lutar det åt ön igen, denna gång så tänker jag inte åka hem tidigt för jag har lovat Joar att stanna kvar, annars blir han väl arg på mig igen :) haha

Nu tänker jag lägga mig och slöa någon timme eller så innan man ska göra ordning sig för en cykeltur ut till Sandra :)

TT

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Lite info.......



Det är inte Svennes fjälla=) Bara kompisar.....

2011-07-18 @ 20:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0