Måndag 4/7

Jaha, man lever konstigt nog idag också :)
Jag är inte så sugen på att laga mat idag eller överhuvudtaget se mat längre... vad kan det bero på?
Jo, jag vet ju varför :)
Men det känns så konstigt, der blir att laga mat ändå för mormor behöver mat.

Idag så tänker jag inte göra några stora ansträngningar utan för hemmet, kanske ett fika-besök senare... men bara kanske.
Nu ska jag sätta mig med lite läxor och försöka ställa om skallen från matbeställningar till latin, näringslära och folkhälsokunskap :)

Men en till dusch är nog något jag ska sträva efter idag också :)
Konstigt nog så har jag inte torkat ut huden i helgen för jag har ju duschat 2-3 gånger varje dag.
Jag måste vara "super-kvinna" ;)

Det första man får när man kommer hem är ett samtal med Peter och en utskällning på det.
"Du ska fan inte röka!!" Sen efter ett tag så sitter han och skrattar åt mig...
Då upptäcker han att jag också är en tjej, han är rubbad, det är bara att konstatera :)
Bara för att jag snackade mycket igår kväll, men vad fan jag var övertrött till tusen och jag hade inte snackat med någon på hela helgen.
Jag har fan inte ens umgåtts med någon så han fick ta emot allt då :) haha

Nej, jag ska nog umgås med lillebror en stund, han är här för lunch :)

Jag är faktiskt stolt över Jessica och Jens på så vis, de har börjat jobba och tagit ansvar för något mera än sig själva och som en stora syster så kan jag inte bli mera än JÄTTE stolt över dem :)
Älskar er :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0