Jobbhelgen :)

Jaha, nu är det lördag och klockan är efter 23 och vad gör jag?
Jo, det hör ju till ovanligheten, men jag sitter i sängen och tänker strax sova :)
Jag har nog inte jobbat en lördag på flera år och missat helgernas höjdpunkter ;) haha
Om jag inte har blockerat alla då, jag har ju mina ensam helger då jag inte vill att någon stör.

Jag jobbade gårdagen i ca 12,5 timme, det gick bra faktiskt men mina fötter funderade varför jag bestraffade dem ;)
Idag så är de bara lite ömma, men inget närmvärt ändå.
Det har varit kul där, och skoja runt är allt kul ;)
Det kan bli så fel ibland då man har flera bollar i luften ;) haha
Tur att det bara är Jossan och killarna där bak som hör det :D

Imorgon så kör jag ett 10 timmars pass igen sen så är jag ledig till söndag nästa vecka, om de inte ringer in mig då :)

På fredag nästa vecka så jobbar jag på Sommarfesten på Gammelgården här i Tierp och jag hoppas jag kommer få se de flesta utav er där, antingen som middagsgäster och partymännsikor eller varför inte bara partymänniskor ;) hehe

Gå in på denna länk och anmäl dig och dina vänner för en helt underbar fredag kväll :)
http://www.tierp.net/
Alla som har varit med förr kan intyga att det är sommarens höjdpunkt i Tierp :)

Nej, nu ska jag strax krypa i säng :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0