Jaha...

Det har visst hänt lite grejor sen jag skrev senaste inlägget.
Jag var iväg på en förfest i lördags hos några jag lärde känna på Sommarfesten.
Det bar iväg till Gudinge och ja, det hände mycket den kvällen som jag inte ens kan berätta om för att jag har en tystnadsplikt gentemot mig och andra :)
Så ni får vara nyfikna istället på den fronten.

Arbetströjan från i fredags :)

Åkbanden från helgens partykaruseller :)

Igår så jobbade jag på Brorsans och jag var lite skakis i början av dagen, men efter som så vaknade kroppen till liv och det gick smidigt resten av dagen :)
Sen blev det en dusch och sen for jag iväg igen.
Denna gång blev det inget party(tack och lov) utan en film och lite trevligt sällskap :)
Sen sov man plötsligt, imorse så hade jag visst konstiga drömmar för jag drömde om att någon gick runt i huset och uppför trappen men ingen var där.
Det var väldigt sjukt iaf, för jag låg och halvsov samtidigt ju så jag kan ha drömt eller så hände det på riktigt...
Ingen som vet...

Nu sitter jag och funderar om jag ska åka till stan för att skaffa mig ett par nya jeans eller inte.
Jag kanske ska kika in på Moniques först, jag gynnar hellre de lokala företagen.
Får se vad det blir.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0