Jag verkar...

... inte har så mycket vettigt för mig.
Jag verkar bara mest njuta av livet och ha kul :)
Det är ju inte helt fel, men jag börjar känna mig som en dagdrivare...
Men då gör jag lite grann som Eva(vår lärare) sa åt oss att göra och det är att njuta av sommaren och ta det lite lugnt så vi orkar med hösten :)

Vi har 3 kurser i höst som ska fixas för att vi ska vara färdigutbildade undersköterskor :)
Jag börjar däremot få lite smått panik inför våren, jag måste bestämma mig vart jag ska plugga någonstans.
Antingen i Gävle eller Uppsala.
Gävle är vackert, medan Uppsala troligen har det bästa studentlivet och kanske även den bästa utbildningen.
Men vilken väljer man?
Jag har satt upp mig i bostadsköer både i Uppsala och Gävle så den biten är lite avklarade.
Nu är det bara beslutet kvar...

Idag så har jag var JÄTTE snäll mot Patrik och hängt hans tvätt ;)
Sen har jag badat med Knutte lite grann och sen somnade jag på hennes vardagsrumsgolv då hon skulle duscha :)
Hamnade nog i paltkoma efter min lilla knasiga lunch :)

Sen har jag jobbat på bilbingon ikväll, det var lugnt som vanligt, men det var en dam som vann.
Så lite fick jag göra iaf :)

Nu ligger jag till sängs, hemma hos mig och det är väl första gången på mera än 2 veckor som jag sover hemma :)
Jag har saknat min säng!!

Får se vad morgondagen har att bjuda på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0