Jag överlevde gårdagen

Inatt så har jag sovit ordentligt, natten innan så sov jag ingenting.
Jag somnade 7 på morgonen och for upp vid 11, för jag skulle till exet Björn och titta på film.

The fall of Sam Axe

En bra film om man har följt Burn Notice serien :)
Det var kul att snacka med Björn lite grann, men jag var så övertrött att jag fan pratade hela tiden.
Han var snäll nog att bara nicka och le åt mina kommentarer :) haha

Sen for jag tillbaka till Tierp och stannade till en snabbis på jobbet.
Jag lyckades till och med att komma hem och byta om innan My kom och hämtade mig för tjejkvällen :)
Jag hade klänning på mig igår, det såg konstigt ut i spegeln ska ni veta...
Vi åkte och hämtade Connie och våra konstigheter började redan innan My hade stannat bilen där :D haha

Vi spenderade kvällen på Kina restaurangen, vi var väl där vid 19-tiden och vi gick några minuter innan stängning(kl.23) :)
Hade de varit öppet längre så hade vi säkert suttit kvar där än ;) haha
Så vi MÅSTE ses en dag/kväll till innan skolan börjar :)

Jag lyckades somna innan tolvslaget fast jag hade druckit kaffe innan vi gick från Kina.
Men inatt så sov jag riktigt djupet och drömde om snälla tandläkare, det var en lite smått rubbad dröm tyckte jag.

Nu ska jag väl försöka rycka upp mig och min tanke är att se 1-3 filmer idag :D
Men frågan är om jag ska se dem själv eller om jag ska höra efter sällskap...
Får se vad som händer...

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0