Jag gillar...

visst att summera mina dagar ibland :)
Har haft lite svårt att ta mig tiden och skriva inlägg här.
Kanske kallas det lathet ;)

Ja, i förrgår så tog jag det lite lugnt, var och badade en sväng med Knutte och Ida och innan dess så satt jag på en bänk vid Järnvägskiosken och käkade glass och läste bok :)
Helt underbart :)
På kvällen så var jag över till en kompis och tittade på film och så :)

Igår så käkade jag mat med Patrik och sen blev det bilbingo i Strömsberg med Knutte, Ida och Jakob(Idas bror).
Knutte vann, den lilla turnissen :) hehe
Sen har det väl inte hänt så mycket mera.
Idag ska jag skriva en uppsats till näringsläran sen fixa lite på Folkhälsokunskapens uppsats som ska in nästa vecka.

Imorgon och resten av helgen så blir det jobb på Brorsans, så man får in lite extra pengar och kanske överlever lite grann :D

Nej, nu får det vara nog.

Ja, just det, jag fixa höra för ett tag sen att man har blivit ett intressant objekt att stirra på.
Jag som har lyckats hålla mig lite grann under radarn här i Tierp, det verkar inte hålla längre :)
Men skit samma, de kommer ju inte få ut något vettigt ändå :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0