Idag 6/7

Idag så tog det sin lilla tid innan jag orkade kliva ur sängen och sen tog det sin lilla tid att klä på sig och så :)
Men efter 12 någon gång så lyckades jag ta mig till Alex iaf och jag köpte med mig små kakor :)

Vi har suttit och pratat om allt mellan himmel och jord idag, det är jävligt kul att umgås med Alex :)
Vi har alltid så mycket att prata om :)
Klockan var väl runt 5 som jag började åka hemåt, med ett litet stopp på Brorsans först för att köpa hem lite mat till mig och mormor.
Det blev Filé Oscar och Husets pasta :)
Jag klarade som vanligt inte att äta allt, men det kan ju beror på att jag åt kakor hos Alex också ;) haha

Sen var jag och lämnade de gamla filmerna och hyrde 2 nya :)
Så ser min kväll ut iaf :)

Men jag kom och tänka på en sak idag, jag tror jag har fått upp ögonen för en kille som har funnits i mitt liv i över 1 år nu och jag är lite smått rädd för mina egna känslor.
Det är inte meningen att man ska ha sådana känslor för honom... eller så är det bara någon av mina konstiga idéer som jag brukar få lite då och då.
Men man vet ju aldrig... jag vet definitivt inte mycket längre.
Jag som försöker undvika allt som har med känslor och killar att göra, bara för att jag vet hur komplicerat allt kan bli.
Och nu sätter jag mig i just den sitsen jag försöker undvika...
Usch, vilka konstiga problem jag har...

Nej, jag sätter på nästa film istället...

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0