Hormonutbrott...

Ja, idag har jag inte gjort mycket.
Har mest legat på sängen och tagit igen mig.
Var en snabbis till affären och handlade något gott, som jag ångrar nu.
Jag köpte naturgodis och sen lite vanligt godis, det är det vanliga godiset jag ångrar.
Jag vill verkligen inte ha det, knappt ens naturgodiset.
Jag har varit rastlös idag samtidigt som jag har varit slutkörd och har haft sådana smärtor i magen att jag inte ens har orkat brytt mig om något annat än att klaga på mig själv.

Usch, det har verkligen varit en låg dag för Tessan idag...
Stackars lilla Peter som fick ta några av mina små hormonutbrott idag.
Det kan inte vara lätt att umgås med mig när jag har min speciella vecka...
Jag kanske ska hålla mig undan från folk några dagar?!

Nejdå, jag mår säkert bättre imorgon då jag har sovit ut lite mera och fått ordning på mina tankar och så.

Imorgon ska jag ta mig till gymmet och bränna bort den där chokladen jag stoppade i mig idag :S
Sen blir det lite ryggträning och kanske lite löpträning.
Det jag behöver som mest på jobbet just nu :)

Sen hoppas jag att jag får svar från en kompis så snart som möjligt... är spänd på svaret... men kan inte avslöja någonting för då kanske det inte går som jag vill :)

Nej, nu säger jag God Natt :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0