Haha :D

Jag kan bara skratta :)

Jag slutade på Brorsans i fredags för att det var för stressigt för min del, men för en timme sen så ringer Jossan och säger att Mossi vill prata med mig, frågar om jag kan komma ner på en gång.
Jag kastade på mig lite kläder och cyklade dit.
Så nu har jag ett nytt jobb där, men jag ska bara jobba kvällarna 20-02 på fredagar och lördagar.
I höst, ikväll ska jag dit och få se hur det går till, men som de förklarade så är det väldigt lite att göra om man jämför med dagarna. Men ikväll så börjar jag 22 så jag har några timmar att ta dö på tills dess :)

Så ja, jag har visst jobb igen :D haha
Så jag fick en helg ledigt, det är stort... jag börjar inte jobba förrän den 12 augusti där så det är ju lugnt.
Jag har några helger innan det börjar :)

Så jag tror jag ska ta det lite lugnt nu, men jag vill ändå göra någonting...
Får väl spela mina spel och titta på film :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0