Gårdagen

Igår så var jag med Knutte nästan hela dagen och kvällen.
Mötte henne och Åsa(hennes mamma) vid Lidl och sen for vi hem till dem och Knutte var snäll och gjorde lunch till oss.
Det blev kycklingburgare :)

Sen satt jag och tittade på när Knutte städa/plockade undan på sitt rum för hennes moster och hennes karl skulle stanna kvar där :)

Det blev fika då de kom och sen några timmar efter så käkade vi middag, jag förstår fortfarande inte hur jag fick plats med allt i magen :)

Jag har alltid kul när jag umgås med dem, det blir massa knasigheter :)
Sen for jag iväg och hyrde lite filmer till kvällen och sen hände det inte så mycket mera igår :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0