Cykeltur?

Ja, god morgon.
Jag har en personlig väckarklocka :)
Vaknar runt 9 tiden varje vardag, det är väl bra så jag inte sover bort hela dagen :)

Idag är det tänkt att jag ska ta mig till Schörder och hämta mina solglasögon och samt låna en film, men vädret gör att jag känner mig lite tveksam till det uppdraget.
Jag hade tänkt cykla ut dit så jag skulle få lite motion :)
Jag ska först käka lite frukost och sen bestämmer jag mig, det är ett tufft beslut ju ;) haha

Jag har sovit som en barnrumpa i min säng inatt och min rygg börjar återhämta sig också :)

Det finns planer för kvällen, men det är lite hemligt ännu(för er del), det är roligare så :) haha

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0