Avslut/Avgång

Ja, idag så slutade man på Brorsans, det är inte en värld för mig har vi märkt.
Det är en helt annan stress än vad jag är van med.
Det känns surt samtidigt som det känns skönt att slippa den press som ligger på en konstant då man är där.
Jag har haft kul, men även haft totalt katastrofala stunder av lite smått panik :)

Tur att man kan se allt på från den ljusa sidan även om det inte alltid vad man ska eller bör göra.
Så nu har jag mer tid för studierna och ni som har hamnat lite i skymundan behöver inte oroa er, jag har nu gott om tid igen :)

Ikväll så vet jag inte vad som händer för det var ju planerat att jag skulle jobba till 22 och nu är hela helgen är fri.
Så jag får se vad som händer :)

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0