Åh, vad jag älskar dem :)

Eskilstuna gänget alltså :)
Vi har alltid så jäkla kul då vi ses :)


Igår så cyklade jag ut till Bäcklösen vid 14-15 tiden och vi lagade lite mat ihop, jag skivade bara upp skinkan men jag hjälpte till lite grann iaf :)
Det blev pasta Carbonara och vi blev så mätta att jag nästan höll på att somna :)
Sen for vi iväg till Schröder och de hade redan börjat festa såklart.
Det blev fyllelekar som vanligt, allt för att försöka få Sandra att bli lite full :D
Det funkade en stund iaf :)

Det hände så mycket under kvällen/natten att man minns inte allt riktigt ännu :)
Vattenkrig då vi försökte sära på några tuterduvor en stund :)
Sen klädde Schörder ut oss tjejer i hans arbetskläder och han satt med Linns kamera i högsta hugg :D haha
Det kunde ha gått vilt till där om vi hade lyssnat på honom :D
Upp och ned-danser och halvt naken danser är faktiskt inte ovanligt heller :D haha

Det hände mycket och jag hade iaf skitkul som vanligt :)
Denna gång så skadade jag mig inte iaf, men jag dansade inte med Sebbe heller ;) hehe

Vi skjuts hem av några snälla Gävlebor, det var nog en härlig syn för Tierpsborna.
Får väl se om det kommer några kommentarer på det senare :)

Ikväll så är det planerat att åka till ön, men jag känner mig inte så motiverad kan jag säga.
Jag har fan druckit för mycket den senaste veckan, jag har tröttnat.
Får se vad som händer, men en dusch och lite mera vatten i kroppen så vaknar jag nog till lite grann.

TT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0