"Deep-Talk"= förändringar

Igår så blev en kompis bil stulen utanför Skärplinges pizzeria, snacka om att det finns idioter.
Han hade DJ utrustningen i bilen och den är jävligt dyr.
Nu såg jag på Face att den har kommit till rätt iaf, och att allt fanns kvar i bilen. Nu fattas bara bilnycklarna, det kanske ändå är en lätt sak att ordna, byta lås alltså.
Jag kan inte så jätte mycket om bilar. Men lär mig hela tiden nya grejor.

Jag och gumman har haft "deep-talk" igår och idag, om allt som börjar hända runt omkring oss. Det är väldigt bra grejor som händer kan jag säga :)
Man kan inte sluta flina och känna glädjen helt enkelt :) Vi 2 som har haft en sån jävla otur med allt det där, har kanske lyckats få ordning på livet igen :)

Det här med att ta emot komplimanger är svårt har vi kommit fram till, det är en slags spärr vi har satt upp. För att inte blir så sårbara igen. Det finns massa spärrar som vi måste komma över, t ex att lita på folk igen.
Okej, det kanske är mest mig jag pratar om nu. Gumman har lyckats kommit längre på vägen än mig och jag är så jäkla glad för hennes skull :)
Jag har inte blivit sårad på samma sätt som henne, men det gör faktiskt inte min besvikelse mindre. Kanske lite mer förbannad bara :)

Sen har jag visst fått en dålig ovana...
Jag har börjat bry mig vad folk tycker, det har aldrig hänt riktigt förr. Jag har alltid kört mitt eget race och skitigt fullständigt i vad folk tycker eller tror. Varför har det ändrats????
Det är ju helrubbat att jag bryr mig, jag har lugnat ner mig så jävla mycket.... VAD FAN!!!!!
Nu måste det ske lite förändring tror jag :)
Jag är väldigt nöjd med vart jag står i livet just nu, jag har underbara vänner, en underbar familj och skolan går bra och jag är nöjd med mig själv. Det har jag varit i flera år, men nu har en person lyckats kommit under min hud och sabbat balansen, inte så bra. Jag har ju aldrig tagit åt mig förr!!!!!

Jag kanske ska utesluta henne från mitt liv?! Hon har egentligen ingen stor del i mitt liv, men hennes åsikter är som en jäkla giftgas som förstör min balans. Ska nog sluta lyssna på henne. Tur att jag bara träffar henne i skolan och ingen annanstans.

Den RIKTIGA Tessan har nog gått och gömt sig, inte vet jag...
Men i helgen så fick en person träffa en liten del av den riktiga Tessan, nu ska vi bara lyckas hitta resten av henne ;)

Riktiga Tessan

Riktiga Tessan och Sandra :)

Riktiga Tessan, en bild från Malta resan.

 

Så här tokig är jag, detta är mitt rätta jag och jag saknar mig själv ;) Men vi ska allt hitta tillbaka :D hehe.

 

TT


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar dig gumman !!! <3 <3 <3

Jag är så glad på ett helt annat sätt just nu :D

2011-01-31 @ 13:53:53
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0