Snacka om en helg att minnas ;)

hej, jag var lite död igår samt jag hade främmande hela dagen.
Det hände lite grejor i lördag kväll/natt :)
Men kul hade vi, jag tror Sandra slog med mig med hästängder i lördags iaf ;) haha. Har inte sett henne så där full sen Malta resan :D haha. Men kul hade vi som sagt iaf :D haha

Igår så var jag på bio med underbara Fia och vi tittade på Änglagård, tredje gången gillt :)

http://rosadun.blogg.se/
Satans, jag längtar till sommaren nu och jag är annars alltid ganska nöjd med årstiderna. Okej, förutom när det är stekhett på sommaren, då känner jag för att emigrera till kyligare breddgrader.
Fia fyllde år här i veckan som var så hon fick lite presenter utav mig såklart :) En prinsess-penna med en tiara och såklart var den rosa :D Sen fick hon ett sätt med glitterlim, och massa annat som hade att göra med glitter :) haha. det var mycke glitter som ni kanske förstår :)

Igår såg jag även lite andra filmer, men hemma i sängen då. Despicable Me och The A-Team, jag har sett dem förr, men ni som känner mig vet att jag kan se vissa filmer hundra gånger om innan jag tröttnar :)

Idag är det skolan som gäller, jag skulle ha gjort massa läxa i helgen, men när väl jag blev själv så dog jag :) Jag så trött att jag inte ens orkade packa väskan till skolan :) haha. okej, jag kanske var lite lat. Men kombinationen av allt den här helgen, ger mig faktiskt rätt att vara lite smålat, trött och allmänt seg :)

Bilder från festen kan ni se på Sandra blogg, jag kommer bara lägga upp filmerna från våra tokigheter. Sandra är duktigare på att fixa till bilderna och så. http://tanneli.blogg.se/index.html




Sandras discodans :)


Min discodans :)


"Michael Jackson"


"Michael Jackson 2" :D

HAHAHA :D tokigheter är alltid roligt ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Nicklas

jobbigt att se allt med snehuve=))

2011-01-24 @ 09:08:11
Postat av: Sandra

hahahahahahah, vilka tokigheter ;D men det är ju inte ovanligt för att vara oss ;)

2011-01-24 @ 09:30:44
URL: http://tanneli.blogg.se/
Postat av: RosaDun

haha underbart=)

2011-01-27 @ 12:21:01
URL: http://rosadun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0