Tar åldern ut sin rätt??????

Okej, jag var lite smårubbad igår. Inte bara under kvällen, under hela dagen verkade det som.
Jag fick en sån här uppenbarelse under eftermiddagen, då jag kommer underfund med att jag hade varit en riktig bitch i skolan :/
Jag hade helt blockerat en annan tjej och ville verkligen inte höra på det örat. Jag var stenhård i min mening och gav verkligen inte vika. Jag fick lite ångest över att jag kanske var lite väl hård, men sen pratade jag med några av tjejerna. Enligt dem så behöver den här tjejen sättas lite på plats, då hon tror att hon äger stället.
Så okej, det "utbrottet" kunde jag få ha då :)

Sen blev jag visst lite het i diskussionerna med resten av befolkningen också :D haha.

Men jag hade fler dalar och berg igår än vad jag har tänkt på, det var verkligen en berg och dalbana för mig.
Anledningen var och är fortfarande att jag har den här så kallade lingon veckan, tjejveckan, blodbads veckan, det finns många fler ord på det. Men kort och koncist är att jag blöder som en vanlig tjej i sina bästa år ;)

Sen ska vi inte snacka om hur tråkigt jag hade det igår kväll, jag hade ingen film jag ville se. Eller jag kanske ska vara sanningsenlig, jag vill inte se en film :)

Så jag satt och la upp massa länkar på facebook och delade med mig av gamla bilder på mig och gumman från Malta resan vi gjorde för några år sen.
Jag saknar verkligen den friheten och de knasigheterna vi gjorde då.
Nu har vi blivit så lugna, har det med åldern att göra??
Jag hoppas verkligen inte det, för vad fan, jag har mer knasigheter som behöver komma ut ;D

Nu om några timmar så ska jag iväg och styrketräna med C från klassen och jag som var klantig igår och glömde bort att hålla koll på tiden, missade att konditionsträna.
Jag satt och tjattrade med gumman i telefon och kommer plötsligt på att jag kanske ska titta upp tiden då gymet stänger.
HAHAHA. Upptäcker då att jag bara hade så där en halvtimme på mig innan de skulle stänga, och det tar ca. 10 minuter att gå dit och knappt fem minuter att byta om.
Så nja, jag skippade den igår.
Jag får köra lite extra på det idag istället :)

Ja, just det, efter träningen så blir det en snabb runda till Monquies och leta efter ett par byxor till mig samt ett par leggings/tights till gumman. Jag behöver ett par nya nu, då mina favorit jeans nästan sprack på nyår :)
Jag
gjorde inga dumheter då, utan de var andra som spräckte dem ;) haha det låter fel som fan. Men så var det faktiskt.

Sen blir det bussen hem till älsklingen Sandra och ska mysa lite med henne, ta en liten promenad med hundarna, sen fixa lite mat och sen slutligen oss också :) Det blev visst mycket av ordet "lite/liten".
Det blir en förfest/hemmafest hos en kille som fyller år idag. Så STORT grattis till honom, han blir gubben ;D
Antingen blir han FJ eller GJ, undrar vilket som låter bäst??

De vet inte riktigt än hur festen kommer sluta, då han har så liten lägenhet, antigen så blir de hemma hela kvällen eller så dra de till krogen.
Sandra och jag följer inte med ut på krogen då vi behöver spara våra pengar av olika anledningar.
Men vad sjutton, vi har haft kul ändå förr utan krogen :) Och jag vet med säkerhet att vi har inte förändrat så mycket på den fronten :)

Nej, nu ska jag slå igen fabriken och kanske börjar fixa ordning allt.
Man behöver packa väskan för gymet, samt packa ner allt som behövs för att göra en "vacker" ;D haha

Jaja, vi hörs väl imorgon så jag försöker återuppliva mig själv genom massa vatten ;D

TT

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har inte blivit lugn :O Det är du det ;) hehe...

Ja Jonas spräckte dig ;D hahahahah

2011-01-22 @ 09:32:39
URL: http://tanneli.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, Men på senaste tiden har det vart jag som försökt dra ut dig och göra saker. typ festa ;D

2011-01-22 @ 10:13:10
URL: http://tanneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0