sjuka drömmar...

Jag har verkligen tappat greppet, tror jag iaf :/

Jag drömmer till och med att träna nu. Okej, jag drömer lite konstiga drömmar.
Först joggade jag på en dåligt upplyst cykelbana, sen förvandlades den till ett löpband som var inne på Athena gymet. Där blev jag jagade utav vargar eller varulvar. Jag tittade inte riktigt efter vad det var som jagade mig, men jag lyckades springa ifrån dem. Men fråga mig inte hur, jag sprang på ett jävla löpband ju :/
Sen så sprang jag plötsligt runt och letade efter en toalett jäkel, trodde jag skulle bli tokig. Jag var så kissnödig att jag inte uppfattade vad som hände runtomkring mig. Jag kommer ihåg en gubbe som kom in på toaletten som jag tillslut hittade. Men snäll som jag är så gav jag den till honom för han verkade behövde den mera. Han tog faktiskt toaletten och gick. Gubbjävel!!
Sen vaknade jag tack och lov, jag tror gränsen gick där för mig :) Att gubben går iväg med toaletten som jag så gärna ville ha och att jag faktiskt var kissnödig i verkligheten också :) haha
Jag tror jag öppnade dammen till niagara fallen inatt :D haha Det blir så när dricker massa vatten efter träningen :D

Men att jag springer konstant? Vad betyder det tror?
Att jag vill träna mera eller är det att jag känner mig stressad och känner att jag måste springa för att hinna med??
Det sista kan låta som en vettig förklaring, men jag har inget måste som verkligen måste göras nu. Jag är nästan helt klart med uppgifterna i skolan. Har bara hemuppgiften kvar samt stomie-uppgiften kvar.

Helgen är heller inte så fullbokad som man skulle kunna tro. En födelsedagsfest imorgon kväll, bio på söndag eftermiddag för en annan som har fyllt år. Samt styrketräning imorgon bitti med några tjejer från skolan.
Sen är det bara läxorna som ska göras. Det bör inte göra mig stressade, eller har jag fel?

Ingen här brukar hjälpa mig med mina funderingar, men jag överlever nog det ;D haha

en liknande maskin står jag på, jag har inte rikitgt koll på modellen :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Haha han bara tog toaletten och gick!..

2011-01-21 @ 19:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0